עיצוב חנויות בעידן החדש

כל הקונספטים,החידושים והרעיונות השונים כיום


העולם הקמעונאי כמו שהכרנו אותו השתנה. רשתות קורסות אחת אחרי השנייה, גם מותגים בינלאומיים אינם מצליחים להחזיק את הראש מעל המים. היום הגישה השתנתה והיא סובבת סביב הלקוח. הדבר החשוב ביותר כיום בתכנון חלל מסחרי הוא החוויה שהלקוח יקבל בחנות שלכם. מה התחושות והמסרים אותם תרצו להעביר ללקוחות שלכם?

 

צילום:תמר אלמוג

 

 

היום צריך לשים את הלקוח במרכז, ולא את המוצרים. החנויות החדשות כוללות מסכים שמחוברים לאתר המכירה האינטרנטי ומקלים על הקנייה, מסכי טאץ׳ שבאמצעותם ניתן למצוא פריטים ביתר קלות. תאי מדידה גדולים ופינות ישיבה מרווחות אשר מספקים חווית אירוח מיטבית ללקוחות שטרחו ובאו עד אליכם במקום לקנות בנוחות בבית.

 

 

צילום:תמר אלמוג

 

 

חנות בחלל מסחרי מאפשרת קהילתיות ושכונתיות, שזה ערך מאוד חשוב בעולם שהפך לקצת מנוכר. היום לקוחות מחפשים את החוויה הביתית, לכן, אם אתם שוכרים חנות במרכז שכונתי כדאי לוודא שהעיצוב מותאם אישית לקהל היעד הספציפי שלכם ומעניק חוויה שמותאמת לכל המשפחה. עיצוב שמותאם אישית ע״י מעצב יכול לתרגם את המסרים שתרצו להעביר ללקוחות שלכם ובכך לייעל ולמקסם את חלל המכירה ולהבטיח מכירות מקסימליות.

 

 

צילום: תמיר רוגובסקי

 

 

כמו כן, ישנן פעילויות אשר יכולות להעלות את הערך של החנות בעיני הלקוחות שלכם, למשל שימוש בחלל המסחרי גם כחלל הרצאות, נתינת שירותים משלימים עבור הלקוחות שלכם, פעילויות שיכולות להתקיים גם בזמן שהעסק סגור יוכלו להעלות את החשיפה למקום וגם למשוך קהל יעד חדש. כך תוכלו לעניין את הלקוחות שלכם בתחומי עניין נוספים ולהציע חוויה כוללת יותר.

 

 

צילום: תמיר רוגובסקי

 

הכי חשוב- להעז. העולם המסחרי צמא לחידושים, לקונספטים חדשים ורעיונות שונים. כדאי לכם להיות פורצים בתחומכם, ללכת עד הסוף עם הרעיון כדי ליצור לכם קהל לקוחות שילווה אתכם לאורך זמן.
הלקוחות של היום מגיעים עם ציפיות, מצפים לקבל חוויה ושירות ייחודיים ועליכם לתת להם את הטוב ביותר כדי לזכות בהם כלקוחות נאמנים.

 

 

 

רותם ונטלי מעצבות פנים ובעלות הסטודיו "אינטו לעיצוב מסחרי"  שפועל בתחום העסקי בדגש על חנויות ורשתות אופנה.
הסטודיו מתמחה בעיצוב חווית לקוח חדשנית ומותאמת לקהל היעד של המותג, אשר מוביל להעלאת מכירות ובידול החנות בתחומה. | 052-5912301 | studio.intu@gmail.com